Esilam14 aynıyız yeni 4 ayangirdik ama 3 buçuk aylıktan beri böyle gündüz 15dk en fazla. Hiç bir şey yapamıyorum ne eve ne kendime. Yatıcam hastaneye en sonunda 🥴 sallayarak ve emzikle uyuyor bizimkide ama pişman oldum emzik düşünce uyanıyor sallamayı bırakınca uyanıyor çok yorulduk artık. Nasıl düzeliyormuş acaba