Kbradmm ah sonunu soylıyım o zaman 38+5 de gayet iyiydim biraz baş ağrısı vardi nst için gittiğimde tansiyon yükseldiğini öğrendim 16 falandı aksam 5e kadar musade altında durdum düşmeyince suni verelim dediler hastaneden kaçtım görev icabı doğudaydık ozel yoktu devlettede sezeryan yok gece doktor aradi soyle risk boyle risk benim tansiyon dahada yukseldi ama ben hala cok iyiydim sabah mecbur kabul ettim 7 saat kötü bir suni deneyimi ile dogum yaptım çocuğun kolu takıldı falan sonrasi kötü tecrübeler hala fizik tedavi görüyoruz