Kızlar merhaba benim kızım 3.5 aylık mama kullanıyoruz şu an evolvia mama kullanıyorum herşey iyi içmesi gazı sindirimi normal ama 2 haftadır hiç kilo almamış kusması fazla doktora götürdüm hiç bi sorunu yok fazla mama veriyorsun azaldı dedi 120 cc veriyordum şimdi 90 cc veriyorum ama kusması devam ediyo napıcam bilmiyorum 🙁