Ya çok şükür gazdan dolayı sıkıntı yaşamadık gazım var diye hiç ağlamadı 🙏🏻🙏🏻 ama tabiki gazı var hemde baya biriktiriyor ama sabahları birlikte çıkarıyoruz gaz masajı yapıyorum karnını ovuyorum bacaklarını bisiklet çevirme hareketleri falan boşaltıyoruz Bi de emmelerden sonra mutlaka gazını çıkartırıyorum üstten yoksa bağırsaklarda birikiyor o gazlarda Bi de günde bir defa 💩 mesaimiz oluyor 😂