Tubaozaslan Merhaba kızlar buçuk gün 3 ay 4 günlük kuzuma rota aşısı yaptırdım sürekli uyuyor göz açamıyor bu aşırı yaptırıp böyle olan var mı normalde hiç bu kadar uyumaz aşıdan olabilirmi
Mrtnurr Yaptırmadım ama aşılar agırlık yapabiliyor benim bebegimde 4 aylık aşısında hep uyumuştu ve sakindi
Tubaozaslan Sevce19ceren ateşi gayet iyi bi huzursuzluğuda yok ama bilemedim yada uyuyası geldi heralde ☺️
GamzeDerk Doktorum hiçbir yan etkisinin olmadığını söylemişti biz yaptırdık ve o gün gayet normal her zaman ki gibiydi ..