Oslem33 Ben de çok dikkat ediyorum yediklerime yine de gaz oluyor. Hatta benim açtığım postlara bak. Neden köpüklü kaka… diye başlayan postumda gazları direkt görebilirsin
o kadar dikkat etmeme rağmen, günde 2 bardak kimyon çayı içmeme rağmen yine de oluyor