Elbiii ahh ahh kanayan yaram 😬 kolay olmadi ama yinede basardim. 4.cu aya kadar geceleri misler gibi uyuyan oğlum bir anda saat başı ağlayarak kalkıyordu. Bende heralde acikti diye meme verdim. Meme verdim sustu meme verdim sustu derken bu onda kalici alışkanlığa dönüştü. Taki 22.ci ayina kadar 🙈🙈 oğlum yasina girince sürpriz hamilelik nedeniyle emzirmeyi sonlardirmam gerekiyordu. Gece diyelim 6 kere kalkıyor olsun meme için. İlk 1 hafta 5 kere emzirip geriye kalan o tek uyanisinda mutlaka geri uyutmaya calisin. Ama sizde asla uyumayacaktir. Çünkü sizde meme olduğunun bilincinde olup cok ağlayarak tepki verecek. Burda baba devreye girecek. Ama kucakta ama sallayarak mutlaka o uyutmali. 2.ci hafta olduğunda bu sefer 5 değil 4 kere emzirin bir hafta boyunca. Sonraa ki haftalar da 4 3 diye emzirme sayinizi gittikce dusurun. Kac aylık bilmiyorum ama yasina kadar gece 2 kere emzirme yapabilirsiniz. Yasindan sonra gece beslenmesini kilo kaybi yoksa gelisiminde bir problem yoksa kesebiilirsiniz. Bu sekilde ben kesmistim. Ama dediğim gibi es faktöru cok ama cok önemli