Sezaryen doğum yaptım 9 ay sonra ilk adetimi oldum. Şuan 3.adetimi oluyorum kanama miktarı çok fazla sürekli üstüm batıyor ve 10-15 gün sürüyor lekelenme şeklinde. Doktora gittim hafif pcos var. Doğum kontrol hapı kullanıyorum. Kanama miktarı herkeste artıyor mu doğumdan sonra?