aLmiSmomS Merhabalar hanımlar biz bebedodun ağırlıklı pipetli suluğunu kullanıyoruz ve cok cok memnunuz ama artık eskisi ve maalesef stokta yok. Sizlerden kullanıp memnun kaldığınız akıtma yapmayan suluk önerisi rica edebilir miyim
Alpingo aLmiSmomS net nuk,bende aventin alıştırma bardağı vardı yılmıştım artık ama nuk aldım muhteşem hiiiiç akıtma vs yok
Zeyna_ aLmiSmomS baby time sipariş ettim internetten yarın gelecek. Yorumları çok güzel ama bilmiyorum henüz bi bakın isterseniz
aLmiSmomS Ftmnaz mutlubakla awent cok pahalı geliyor bana ama akıtma yapamıyorsa ve sık sık darbeye karşı özellikle atılmaya karşı sıkıntı olmuyorsa düşüncem. Wee baby hangisi acaba bende ona baktım
mutlubakla aLmiSmomS wee baby 380 ml pipetli bardak olarak geçiyor mavisi ve pembesi var. ikisini de defalarca yere fırlattı ikisine de bir şey olmadı. İki suluk da ortada olunca wee baby olana gidiyor eli. Ben de denedim ikisini de merak edip 🙈 aventten suyu çekmesi bi tık daha zor ve gelen miktar biraz daha az oluyor. Wee baby ile daha kolay içtim şahsen 😁
Alpingo aLmiSmomS cümleyi eksik yazmısım,alıştırma bardağından sonra tövbe ettim avent almam diye çünkü o paraya acıdım,sonra nuk pipetli aldım cok begendm