Merhaba kızlar evimi taşıdım ve bugun perdeleri yıkayıp asıcam ama benim perdelerim biraz sorunlu cıktı sözde en iyisini aldık aşırı derecede kırışıyor en düşük ayarda yıkamama ragmen her yolu denedim olmadı hep ütülüyordum ama bu sıralar yok yorgunum ameliyatta oldum bebegimde var o koca tülleri ütüleyemem bi püf noktasını bilen varmı napsam acaba şu kırışıklık için