Bebegım 3 ay 15 gunluk. İnanılmaz herseye aglamaya basladı. Karnı tok altı temiz kakasını yapmıs uyunus uyanmıs. Neye ağlıyor ki kaç gundur boyle. Kucakta susuyor çoğu zaman bazen onda bıle susmuyor. Ne yapmam lazım nornalmi ne zaman bitecek çok zor duruyorum ayakta artık