Yazını okurken acaba post açtımda haberim mi yok dedim bian 😄 2.bebeğim ve bi sn memeden bıraksam ağzını kocaman açmış meme arıyo ne bulsa emiyo üstümü omzumu kendi eldivenini ama bi türlü emzik tutmadı 😔 ağzına verince öğürüyo midesini bulamdırıyo kusacak gibi hemen geri çıkartıyorum (bi avent aldım bi damaklı ikisinide tutmadı) 2.çocuğum bu ilki emziği hemen tuttu o kadar rahattı ki şimdi bu böyle yapınca üzülüyorum bende ne yapsam ne etsem bilemiyorum 7/24 göğsümde yaşamak istiyo ama öbür çocuğumlada ilgilenmem eve vsde bakmam gerekiyo bilmiyorum bende çok çaresiz kaldım valla 🤷🏻♀️