Merhabalar 10 gun sonra kizim 6 aylik olacak yaklasik 3 aydir her ay istahsizlik oluyor ilk idrar yolu enfeksiyonu cikti dedik ama 3 aydir hep ayni oluyor 10 gun sonra kontrolumuz var doktorumuzla konuscaz.sizin bebekler de de boyle sorun var mi acaba