Merhaba hanımlar şu sıralar psikolojik olarak yıpranmış durumdayım ve bir psikoloğa gittim doktor bana Tranko buskas isimli bir ilaç ve cipralex isimli bir ilaç yazdı yan etkilerini okuduğumda biraz tedirgin oldum kullanan var mı acaba ve bu arada psikolojik kalp çarpıntısı için gittiğim kardiyoloji de tansiyonumun ara ara yüksek olduğunu söyleyerek bir kalp ilacı yazdı yanı sıra bir sürü de vitamin Bunları birlikte kullanacağım biraz korkuyorum TranKobuskas isimli ilacın yan etkileri nde kalp var ilaçlarda tepkime olabilir gibi bir şeyler okudum emin değilim bileniniz varsa yardımcı olabilir misiniz Bir bebeğim var ve beni etkileyecekse bu psikolojik ilaçlar kullanmayacağım Bu arada zaten emzirmeye kestim kendi emmiyordu