Canım ben birleştiriyordum ama şöyle ilk sağdığımı dolaba koydum biberonla sonraki sağdığımı yine ayrı biberonla yada poşetle koydum yani ayrı ayrı oldu bunu yapmamın sebebi dolapta olan süt soğuk yeni sağdığım süt sıcak bozulma yapar düşüncesiyle... ikiside soğuduktan sonra birleştirip süt poşetine koydum ve buzluğa attım o şekilde sakladım iki ay bekledi bozulma falan olmadı ...