Kızlar 1 haftalık kızım var.. Başta sütüm çok gelmedi mama takviyesi yaptım hala da sütüm az olunca mama takviyesi yapıyorum.. 4.gğn kontroller de sarılık vs çıkmadı. Şükür şuan gaz problemi de yok. Umarım da olmaz. Geceleri kendisi 2 yada 2.5 saatte bir uyanıyor ben uyandırmıyorum. İler de uyku problemi yaşamayalım diye. Oğlum da uzamış satılık vardı. 3.aya kadar 2 saatte bir uyandırdım. Çok uyku sorunu yaşadık. Kızım da yaşamak istemiyorum. Gündüz de öyle 2 yada 2.5 saatte bir besliyorum. Doğru mu sizce? Kendim uyandırmıyorum. Kan şekeri vs düşmez sanırım 2 saate felan.