minikoalam1 yemeyen çocuk gerçekten çok zor ben çok çektim bu konuda. Doktorumuz nutricia fortini önerdi bize rapor çıkarttırmıştık bunu bi deneyin isterseniz faydası da oluyor. Aynı zamanda argivit focus kullanıyorum boy uzamasına da yardımcı oluyor. 1 yaş civarı bi beslenme reddi zaten oluyor bütün dişler sıraya giriyor bir de. Ama sonrasında düzeliyor üzülmeyin 🌸