Keeee Nasıl bir kaç gün geçicek yavrum çok ağladı , tecrübeli anneler , ateşi kaç olunca ilaç ile düşürmeliyim 😞😞
selinyildiz Keeee 38i geçerse verin bizde 37.7 olmuştu ama çok huysuzdu doktoruma sordum huysuzluğu varsa verebilirsin 1 çay kaşığı demişti verdim ondan sonra rahatladı biraz düştü ateşi uyudu sürekli
melike5461 Keeee baktın 37 38e doğru gidiyo hemen calpol ver cnm. Benim bebeğim tüm aşılarda ateşlendiği için ben eve geldikten sonra veriyorum ona rağmen yine çıkıyo. 2. Ay aşımızda çok ağladı evet sonrasında ateş çıkınca halsiz düştü gözlerini bile açamamıştı yavrum. Ateşlenirse hemen calpol alnına eklem yerlerine ıslak bez ayağının altına limon sürüp ince çorap giydir sonra çıkar çorabı cnm ben bu şekilde düşürüyorum ama 39 geçerde bekletme acile götür
Sda16 Keeee bizde dün olduk Aşı aksam saat 8 gibi calpol verdim ateşi yoktu ama rahat uyusun diye gece 2 saat arayla uyanıp kontrol ettim bi sıkıntı çıkmadi. İnşallah güzel bir sekilde atlatirsiniz
Keeee Sda16 bebeğimiz kaç saat arayla besliyorsunuz uyanmasınımı bekliyorsunuz yoksa , ben mamayla besledğim için uyandırmıyorum kendü uyanıyor
Sda16 Keeee benim bebeğim emiyor ne zaman isterse ozaman veriyorum bu yarım saatte oluyor bir saatte oluyor
Hamzannesi Keeee bizde bugün 2 ay aşımizi olduk çok ağladı 3 aşı birden yapılmaz ya ağır geliyor işte tek tek yapsalar nolur sanki .
Keeee Hamzannesi sorma ü birden yaptılar ağladı baya , her saat başı ateşi ölçüceğim inşallah ateş yapmaz
Hamzannesi Keeee inSlah canim ben dün banyo yaptırdım sabhta gtmeden calpol verdim bir çay kaşığı inSlah çıkmaz ya korkum o bide 3 gün banyo yaptırma dedi size söylendimi
seminamirac2606 Bizde dün olduk aşımızı katılıyorum 3 aşı birden de yapılmazki canim benim bebegimde cok agladi geceleri hep inleyip durdu calpol verdim yarim cay kasigi kadar ilk gununuzu atlattik ateşsiz insallah agri sizisida kalmaz uykusuzuz aliyacaginiz😴