H_7_21 Eşim sabah işe gitmeden mamayi eve bıraktı gitti şimdi mama yapayim dedim 2 numara almış bebeğim 5 ay 5 günlük. Evde başka mama da yok ne yapsam versem birşey olur mu ki normal de 1 numara daha veriyorm sabah aceleyle yanlışlıkla 2 almis😣
Seyyid_Ali_2021 H_7_21 çocuk dr arayarak sorun eğer özel çocuk doktorunuz yoksa,Sağlık ocağı ebeniz numarası varsa onla iletişime geçiniz bu şekilde sorular mama, ilaç vs sorular kişilerin verdiği cvp göre kullanılmamalıdır.🙋🏻♀️