balpetegimmmm Kızlar cuma günü aşı olacağım aşıdan sonra emzirmeye devam edebiliyor muyuz ? Nelere dikkat etmem gerek bebeğimle ilgili
Zlmzt balpetegimmmm Çocuk doktorumuz beklemeden emzirebileceğimi söylemişti. Ben de öyle yaptım. Bebek için antikor sağlar demişti.
Acemianneyizz Hicbir sıkıntı yok gönül rahatlığıyla emzirebilrisin bende dün vuruldum hemen emzirdim ve hala devam ediyorum canım
2maviboncuk balpetegimmmm Aşı olduğum yerde emzirme odasına çıkıp emzirdim ben direk emzire biliyorsunuz biontec bebeyide koruyor diyorlar antikor uretiyormus süte ben 2dozda oldum bebeğimde her hangi Bi sıkıntı yaşamadım.
Elf33 Bebekleriniz kac aylık tı kızlar aşı oldugunuzda. Bende tedirginim ama mecbur vurulacsm 2 aylık benimki
pazartesisendromu cansuakyz kimise bugün hastanede bana 2 saat sonra emzir sütü sağ ilk sütü dök felan dediler biraz saçma geldi ama
sehheerr Bende bu akşam olacağım biontech 1 yaşında kızımı emziriyorum canlı aşı oldugu için doktorum 2 saat sonra emzirebilecegimi söyledi.