Kızlar merhaba.Hastane çıkışında doktorumuzn bebeğimize verdiği d vitamini bitteli baya oldu aylık kontrolere düzenli gidiyoruz her defasında unutuyorum sormayı. Bu d vitamini kaçıncı aya kadar kullanılıyor? Kızım 4 aylık oldu hala kullanmam gerekirmi