Arkadaşlar benim kızım şu an 8,5 aylık ve ben pütürlü çatalla ezerek yediriyorum ama bu durumdan memnun değilim. Boğazına takılır eder diye korkundan BLW yedirmeye çekindim panik yaparım diye. Ama bebişime artık çiğneme kendi istediği kadar yeme alışkanlığını kazandırmak istiyorum. Bu aydan sonra başlayabilir miyim? Bu yöntemde bana tavsiye vermek isteyen var mı?