tunosum anneler bu konuda fikriniz nedir? Zararı olacağı konusunda herhangi bir yazı bulamadım ben aslında ama yine de one de kimyasal hele onu çıkaran aseton çok daha ağır. bu konuda düşünceniz nedir? ♥️💅
KoalasMom tunosum Ben doğum yaptığım günün akşamından beri sürüyorum ohesiz gezmedim hiç, bir zararı olur demedi doktorum ne olabilir ki
tunosum Mavsnz06 yani bunlar vücut tarafından emiliyor sonuçta. Açıkçası onlar bile benim kafamda soru işareti 😁
Balkizlarim tunosum Herşeyde artık kimyasal var yediklerimizde giydiklerimizde ictiklerimizde normal otururken bile toz yutuyoruz ama göremiyoruz bı kere hevesini al madem daha surmezsin ama kolonya mikrop u öldürür 🧸🧸
tunosum KoalasMom harikasın ben 3 ay oldu saçımı bir kere düzleştirebildim , artık bişiler yapmak istiyorum 😁