Oğlum bir yaşında 4 aylık hamileyim şuanlık tek sıkıntım demir eksikliği doktorum emzirmemi bırakmam gerektiğini söyledi çocuk doktorumuzda öyle birşeye gerek olmadığını söyledi doktorumun neden öyle bir söylemde bulunduğunu anlamlandıramadı bir hemotoloji bölümüne yada dahiliye bölümünede danışmamı istedi. Ama benim çok şükür yaşadığım bir sıkıntım olmadı doğunca anlıyıcaz 😃