Mom0971 Kizlar 🆘😂 nurtubadan verdigim siparis gecikicek galiba dugune elbisesizim istanbuluda tanimiyorum bildiginiz iyi bi abiyeci var mi lutfennnn🙏🏻🥲
Honki_Ponki Mom0971 Kanka al artık su abiyeni bul bi kuaför valla dügüne abiyesiz ve türbansız gidecen yoğsam 😁😅
Happygirl8 Mom0971 fatih çarşısı, Ümraniye çarşısı ben oralardan alıyodum İstanbuldayken kanki 😄 isim olarak bilmiyorum çok yer geziyordum 😅
Mom0971 https://resimyukle.io/r/jOGAbKO3Ts bunu 8 i icin istemistim ve okeylemislerdi, sonuc dun benim yazmamla pazartesi gelecegini soylediler ve dugun 11 eylulllll🤯
Mom0971 Honki_Ponki hahahahahahaha ay kiz sorma rezalet ayol eskiden boyle degildim bu ne halim boyle😂😂😂elbisesizim neyse ki kuaforum var😂 ya birde burayi sormayi seviyorum her yerden insanlar yaziyo ya farkli yerler ogrenmis oluyorum😂😂bugun otel soracaktimda dedim simdi beni taslarlar diye sormadim😂
Happygirl8 Mom0971 git kız ümraniye güzeldir 😄 fiyatlar da uygundu eskiden şimdi bilmiyorum bayadır gitmedim 😵😃
Happygirl8 Deletedmom4440 kız sen nerden alınıyosun 😄 öneride bulunsana ✌️ her semti yaz boşver belki ona değil de bana öneri olur 😂
Mom0971 Happygirl8 ay cildiricam elbiseyi dun yollamislar bide diyolar ki yarin elinizde olur, kargo sirketini ariyorum pazartesi elinizde olur diyo of be kanki
Birdenizhikayesi Ben fatih de oturuyorum eğer gelme imkanın varsa fevzipaşa caddesinde muhakkak bulursun 🥰
Mom0971 Birdenizhikayesi cok tesekkur ederim bugun mecburen geliyorum o halde 😊 ama cildirmamak elde degil insanlar neden isini duzgun yapmazlar ki 🤯
Happygirl8 Mom0971 kanki Welkome to Turkey 😵 sen işini sağlama al kendine git elbise bak, o gelen elbiseyi de iade et hatta kargocuya de iade etçem almacam diye, abiye elbiselerde iade eline ulaştıktan sonra sanırım 1 gündü 🙂😄
Happygirl8 Mom0971 kanki bide kargocu telefonu açtığına şükret ben kaç tanesini aradıysam hiç telefonu açanı hatırlamıyorum 😵😄
Sonsuzmutluluk Mom0971 Nerede oturuyorsunuz Ali Fuat Başgil caddesi var 500 evlerde orada çok var abiye mağazası. Ben Fatih’te oturuyorum ama yakında bakmadım mağazalara eğer Fatih’te bulamazsan caddeden geçen otobüslere bin Ali Fuat Başgil caddesine bak derim mutlaka yada bence önce oraya git.
Birdenizhikayesi Mom0971 öyle malesef kimse eskisi gibi işini düzgün yapmıyo ben fatih de giyim mağazasın da çalışıyodum kime ne tarih veriyosam o tarih de hazır olurdu ürünü 😊 moda ala var fatih de orda bulabilirsin büyük ihtimal
Sonsuzmutluluk Birdenizhikayesi Edirnekapıya yakınım DervişAli Mahallesi’nde siz nerede oturuyorsunuz ☺️