minaa- Merhaba kızlar kırk günlük bebeğim var ve aşırı kabızlık yaşıyorum kayısı çayı içebiliyor muyum bebeeğe bi zarar olur mu acaba ?
Ayyss-05 minaa- kayısı çayını bn daha yeni içiyorm 6.5 aylık kızım kayısı çayı yerine hoşaf yapabilirsn kayısıdan çok iyi gelir hemde süt yapar
Mom62636362 minaa- Onun yerine hoşaf yapıp iç harika bir çözüm olur kesinlikle. Benim de kayınvalidem bana yapıyordu bardak bardak içiyordum
minaa- Arasbeyinannesi bende hamileyken kullanmıstım iyi gelmişti bir kerelik içsem cok bişey olur mu acaba , birde şuan zaten bebeğim kakasını ishal gibi sıvı yapıyor zaten