Bende 36+5’te sezeryan doğum yaptım bebeğim 3 gün küvezde kaldı üzüntüden 3 gün sıfır uykuyla kızımı bekledim o sebepten mi bilmiyorum sütüm nerdeyse 10. günde geldi yavaş yavaş arttı sonra inşallah senin sütün de bir an önce gelir bebişinle bol sütlü günleriniz olur 🙏🏻