Merlinlin canım benim bebeğim aşırı yemeye düşkün değildi bende önceden sürekli uyanırdı acıkıyor diye mama verirdim sürekli sonra oğlumun zaten mide sıkıntısı vardı 2 aylıkken ameliyat olmustu 7 aylıkken doktora gittik kusuyordu meğerse ben fazla yedirmişim çocuğa doktor gece beslenmesini kes dedi zarardan başka bişey değil bebeğe artık büyüdü gece beslenmesine gerek yok dedi bizde mamamızı değiştirdik ve kestik beslenmeyi uyanıyor biraz su içirip emziğini takıyorum uyuyor tekrar benim kesmem kolay oldu bu yüzden canım