Umranmeto 2,5 aylık kolik bebeğim var. Gazını çıkarırken rahatsız olup ağlıyor uykusundan uyanıyor. Hangi gaz damlasını kullanıyorsunuz anneler, öneride bulunabilir misiniz ?
Mys01-01 Umranmeto canım biagia doğduğundan berı kullanıyorum d vıtamını var ıcınde hep bıogia ile karıştırıyorlar ama bu damla cok baska öneririm netten bak cnm BİGAİA olanı olacak
Ogulcan Umranmeto canım biogalia bağırsak düzenleyici tek kullanıldığında bebeğini gaz anlamında zorlar onun yanında doktorumuz bize aguline gaz ilacı verdi 3. Ayında kendi çıkartmaya başladı