ikizbebekli ben 10ayı aldım bebeğim şuan 10 aylık. Üst üste küpler var, karton bebek var üzerinde el ayak vs öğretmek için. Birkaç parça daha birşey var. Henüz ilgi göstermedi. Ama zaman geçiriyoruz. Gerekli mi bence değil. Ama düzenli gitmek adına alınabilir. Ya da içeriğini internetten bulup benzer eşyalarla yapılabilir. 11. Ayı da alıp denemeyi düşünüyorum. Sonrasında karar vereceğim devam eder miyim diye.