Arkadaşlar bebeğim her gün kakasını yapıyor ama bunu bizim yardımımız olmadan yapamıyor. Biz altını açtığımızda bacaklarını karnına doğru iyice bastırıp yaptırıyoruz. Her defasında bu şekilde yapabiliyor. Biz bunu yaptırmayınca süreç uzuyor ve sürekli bir ıkınma çıkaramama ve rahatsızlık hali söz konusu oluyor. Sürekli bu şekilde yaptırmamızın bir zararı var mıdır acaba ? Bacaklarına, kemiklerine filan. Doktora sordum bir zararı olacağını sanmıyorum ama yaptırmasanız da olur bence dedi.