AlpBeyinAnasi Kızlar, trendyolda satıcı olmak istiyoruz. Yapan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi lütfen. Neye dikkat edelim, ne önemli mesela önceden bilmemiz gereken neler var. Evrakları hazırlarken küçük de olsa bir dükkan olması şart mı?
Balkiz AlpBeyinAnasi dükkan şart değil vergi levhası şart çokta dikkat edilecek birşey yok. Biz stok ta problem yaşayıp siparişi iptal etmistik 50 tl mı ne ceza yemiştik onlara dikkat edin
Gizembickici AlpBeyinAnasi merhaba, ben de trendyolda saticiyim. Bir sirketiniz olmasi gerekiyor oncelikle. Şahıs yada limited farketmez. Dukkan olmasina gerek yok homeoffice olarak evinizi gosterebilirsiniz. Bir muhasebeciye ihtiyaciniz var tabii.. noterden imza sirküsu almaniz gerekiyor. Onun dışında satacaginiz ürüne bağlı olarak komisyon oranlari değişiyor. Cok fazla kitlesi var trendyolun o anlamda evet iyi ama rekabette cok fazla. Oncesinde bi arastirma yapmanizi öneririm. Satacaginiz ürünü diğer saticilar ne kadara satiyor, siz komisyonu kargoyu ekleyince o kadara satabilecek misiniz falan gibi. Sormak istediginiz bir şey olursa yardimci olurum 😊
Gizembickici EtiPetito urune göre değişiyor. Biz bebek badisi satiyoruz mesela onda komisyon % 20. İste güzel kar etmek icin satis yaptiginiz urunu arastirmaniz lazim. Afaki söylüyorum mesela siz terlik satacaksiniz. O terligi trendyolda satıcılar kaça satıyor? Atıyorum 20 liraya satiyorlar. O terligi sizden almalari icin insanlarin sizin 19 liraya koymaniz lazim. Okey 19 a da koydunuz ama ne kadara aldınız? Bunun arastirmasini yapip kar oranini sizin belirlemeniz gerekiyor o yüzden
EtiPetito Gizembickici komisyon çok değil mi yahu yüzde 20 ile size bir şey kalıyor mu bari 🙄 anladım teşekkür ederim🙏🏻🌸
Gizembickici EtiPetito Cok komisyon oranları. O yuzden instagram sayfamizdan 7 liraya sattigimiz badiyi trendyolda 15 liraya anca satabiliyorsun kargoyu falan da katinca
EtiPetito Gizembickici yazık ya zaten deli gibi satış yapılıyor sistemden niye bu kAdar yüksek tutuyorlarsa hala