Busrayildirim Doğum sonrası ödemlerinizden nasıl kurtuldunuz doğum yapalı 5 gün oldu benim ayaklarımdaki ödem aşırı derecede artıyor günlük 4 litre civarı su içiyorum üstelik
elifsrbs Busrayildirim benimde ayaklarım Doğum sonrası aşırı şişti🤦🏻♀️ hatta yürürken bıngıl bıngıl ediyordu 😖 neyseki bu durum 1 hafta sürdü😅. Bol bol su içip uzanarak bacaklarını yukarı doğru kaldırmanı tavsiye ederim 👍🏻🙂
Kbrtkk Busrayildirim bol su iç ve sürekli yatma hareket halinde ol birkaç dakika . benim 2-3 gün içinde geçmişti
elifiii Busrayildirim 1-2 hafta surmustu ama hareket edin mutlaka, sadece emzirirken ayaklarinizin altina bir yastik koyun ( eger oturarak emziriyorsaniz)
MetehanSevda Busrayildirim valla ben yürüyemez olmustum ama ödemden mi bilmiyorm dizlerim cok agriyordu bana saglik ocagai d vitamini verdi suda eritilen emzirmen bitene kadar kullan dedi valla 3. Gunde kurtulduk agrilardan
ozgekeremehmet Busrayildirim benimde sisti ve artik karincalanmaya yani uyusmaya basladi . Spinal dogum olmustu belden yapilan igne yuzunden sandim felc kalmaktan korktum.ama neyseki geciciymis sukur. Doktor soguk suya tut bacaklarini gunde iki kez dedi. Ve yurume hep uzat dedi .gecmus olsun sizede
482919 Busrayildirim ameliyata girmeden önde ayakları iyice sarıyolar ki şişme olmasın diye sende yapmadılar gibi günün canım zamanla iner o şişlikler bi sorun yapmaz
Ugggg Busrayildirim eğer dikislerin çok zorlamiyosa odanın içinde yürü sakin yatma yürüdükçe geciyo bide hafif ayakalrini oynak egzersiz gibi ılık suya nane ada çayı köy yada bunları demle bı leğene koy yarım saat ayakların içinde dursun ağrısını aliyor
Gizemeren Busrayildirim ayaklarımı öyle görünce oturup ağlamıştım artık öyle kalıcak diye😃🙈 1 haftaya kendi kendine indi ayrıca bişey yapmadım