Mickeylina Annişler günaydın dün 3 aylık olduk kontrole gittik bu arada kadın doğum doktorundada kontrolüm vardı ama vitamin ve demir ilacına devam edicekmiyim diye sormayı unuttum bilgisi olan yazabilirmi kızlar