Merhaba arkadaşlar 3.5 aylık kolik bebeğim var meme emerken eeg egg diye konuşuyor söyleniyor ve 2 gündür uyumuyor uykuya direniyor ağlıyor uykuda da söyleniyor 10 dk uyuyup uyanıyor sürekli bı derdi mi var bilmigldjm neden böyle yapıyor gözlerini ovusturuyor ama uyutmaya çalışınca söylenmeye başlıyor sürekli kucakta ağlıyor
Napmam lazım atak döneminde mi bilmiyorum da