Buraya daha önce de yazıp sormuştum ve sorabileceğim başka hiçbir yer yok. Bilenler lütfen bir baksın. Bebeğim tam zamanında ek gıdaya geçti. Tadımlarla ilerliyorduk. Klasik patates havuç kabak vs. 4,5 saatte bir de anne sütü içiyordu. Şu an anne sütünü çoook azalttı. 9 aya yaklaşıyoruz bu arada. Besinleri verirken mi bir yanlış yapıyorum ya kafayı yiyecem. Tamam anlıyorum belli aydan sonra kilo alımı azalıyor ama hiç mi almaz yani. Daha bebek bu. 2 aydır toplam 200 gr almıştır. Ayrıca emeklemiyor ayaklanmadı. Yani hareketli de değil. Yeme düzenimizi yazayım. Sabah 7 gibi uyanınca anne sütü istemiyor. Ben de omlet hazırlıyorum. Yanına peynir zeytin koyuyorum. Bir omlet, biraz peynir, 2 zeytini bitiriyor. Uyuyor uyanıyor. 1 kase yoğurt veriyorum. Zaman geçince meyve veriyorum. Akşam da tarhana çorbası ya da yoğurt çorbası içiyor. Aralarda doymazsa aç olursa bebek bisküvisi veriyorum. Uzun süredir rutinimiz böyle. Tüm gün anne sütü istemiyor. Gece uykusunda anne sütü içiyor. Hatta bazen onu da içmiyor. Niye kilo yok nerede yanlış yapıyorum. Uzun oldu hakkınızı helal edin. Lütfen bilen yaşayam biri yazsın ne yapayım ben. Mama verin derseniz lütfen güzel besleyici mama önerin de onu alayım. Devam sütü ya da. Ne alacağımı da bilmiyorum hep anne sütü aldı şimdiye kadar