Dün akşam ek atama olacağını öğrendim çok sevindim ama kızım daha bir aylık bırakıp nasıl işe gideceğim kime güveneceğim nasıl ayrı kalacağım düşünmekten gözüme uyku girmedi çalışan öğretmen anneler bi akıl verin siz nasıl yapıyorsunuz izin haklarımız neler