Sengul2016 bende aynıyım kafamın içinde sanki 1 ve boş yer kalmamış gibi hissediyorum ve gerçekten bende biraz fazla tepki gösteriyorum gibi geliyor eşime bile çocuklara da hatta küçük kizima da ama ben kendi doktorumla görüştüm bu durumu hamileyken içmek yerine önce kan degerleirni denge de tut demir eksikliği vs varsa depresyon anksiyete yapıyor mesela kan değerlerinde sıkıntı varsa takviye al sıkıntı yoksa spor ve sevdiğin şeyleri yap öncelikle dedi sabah çok erken yürüyüş yapmak gibi,ne seviyorsan işte belki ilk başta zor gelwbilir ama sonradan çok rahatlık hissediyorsun birde duş alıyorsun arada kendi bakımını yapıyorsun bir şekilde daha iyiye gidiyor önce böyle dene gerçekten içinden çıkamazsan ilaç düşün derim ama b n her şeyi denedim diyorsan doktorunda izin verdiyse birde çocuk doktoruna sorup ialcin adını da söyleyip izin veriyorsa içersin