Benimkinde 42 günlük aynı durumda 27 günlükken bı nezle oldu o zmndan kaldı . Doktora sordum herşey geçti o düzelmedi diye . Oda yenidoğan bebeğin 6 aya kadar burnu tıkanık olur sürekli açmak gerekir siz hastalandiginiz icin bı tık fazla olacaktır dedi . Ara ara serum fizyolojik ile açın demişti .