Kızlar herkesin bildiği abur cuburlar, hazır içecekler vs tüketmiyoruz ama onların dışında tüketmediğiniz besinler var mı, mesela gaz yapar diye tüketilmeyen besinlerdeki vitamini almamak bana eksiklik geliyor. Hamileyken maden suyu, gazoz tüketmeye alışmıştım, emzirme döneminde bunları tüketsem nasıl olur?