Öncelikle herkese merhabalar. 3 gün önce ben de bebeğimi sezaryen operasyonu ile dünyaya getirdim. Acil bir operasyon olduğu için süreç biraz zorlu ilerledi benim için. Ameliyat sonrası 4. saatte ayağa kalktım kolay yürüdüm. Sondamı erken çektiler glob oldum tekrar sonda takıp boşalttılar. Sonrasında işeme fonksiyonum geri geldi ama çok zorlanarak işiyorum mesanem kasılıyor. Gaz çıkartmamı beklemeden diyetimi katı gıdaya geçirdiler ben de onlara uydum yedim şimdi çok pişmanım bağırsaklarım gaz dolu. Dikişlerim gazdan da muhtemelen çok acıyor. Sırt kaslarıma spazmlar giriyor. Ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum. Yürüyerek çıkardığım gazlar yatınca tekrar karnımda toplanıyor. Sonrasında ayağa kalkmak tam bir işkence haline geliyor. Artık son 24 saattir sadece sıvı besleniyorum gaz olmasın diye, açlıktan ölücem. Uyku desen zaten yok. Bebeğim iyi allahtan çok şükür. Yarın doktoruma gitmeyi düşünüyorum. Çünkü bu ağrılar, sızılar, gaz sancıları ağlatıyor beni. Bu süreç ne zaman çekilebilir hal alır? Herkes düzeleceksin diyor ama ben çok yoruldum. Zaten doğumum zorlu geçti saatlerce suni sancı yedim, artık gücüm kalmadı gibi geliyor. Şimdi bu süreci yaşamış annelerden tavsiyelere ihtiyacım var. Bağırsak hareketlerim ve işemem ne zaman düzelir? Dikiş yerim ne zaman acımayı bırakır? Ağrı kesiciler pek fayda etmiyor. Bağırsaklarda gaz olayıyla ilgili önerilere ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler