Kızlar merhaba tecrübesizim bir soru sormak istiyorum bebeğim ateşlendi alından ateş ölçerim var yüzünün bir tarafı 37.8 diğer tarafı daha düşük çıkıyor ( bu arada yüzünün yattığı tarafı değil açıkta kalan kısmı daha ateşli gözüküyor ) neden böyle olur acaba