ecosummm ya kendim hastanede çalışıyorum bu durumu ortapedi doktoruna sordum oğlum bu şekilde böyle böyle diye videosunu resimlerdeki farklılığı gösterdim olağan birşey genlerle alakalı bez kullanırken ayrık oluyor bezi bırakınca çap oluyor benim çocuklarda öyle anneye yada babaya çekiyo sağlığını etkilemediği sürece sorun etmenizi gerektirecek bir durum yok koşmasında yürümesinde aksaklık yoksa niye öyle niye böyle diye sorgulamayın bile ne hastalar geliyor bize dedi ben anladım ki şükredin dedi :)