Kızlar bebeğim 1 ay 7 günlük. Gece bazen uyurken horluyor resmen. Yani sesler geliyor garip garip :( doktor kontrolümüz 1 hafta önce idi bir şey olsaydı sanırım söylerdi. Yani bu sesler neden çıkar ki. Islık gibi ya da böyle derinden geliyor sanki. Yaşayan var mı