ebannezm Ecmoms yani 1000uı d vştaminimi aldı günlük. Eger öyleyse çok almış. Ama yinede bişey olacagını düşünmüyorum çünkü d vitamini zehirlenmesi için uzunca bi süre yüksek dız alöası gerek. Ama takipli doktorunuz varsa arayıp sorun isterseniz
hypatia Ecmoms benim kızımın d vitamini çok çok düşüktü. doktor d vitaminizi yükseltmek için vermişti 1000 lik olanı. 1 hafta kadar kullandık. Bence d vitaminine baktırın bebeğinizin değere göre doktorunuz bir şeyler söyleyecektir
Burcinisp Ecmoms benim kızımda 400lük kullanıyor ama ya 1 puf ya da 3 damla. Ben kiko başı 100ıu hesap yaptığından 8 kilo olduğunuz için artık 6 damla veriyorum. D vitamininin yetişkini çocuğu yok. Fazlası da abartmadıkça bir şey yapmıyor.
Burcu35 Burcinisp Kilo başı hesabını doktorunuz mu önerdi? Kilo başı hesabı demir ilaçlarında yapılıyor diye biliyorum çünkü
Burcinisp Burcu35 takip ettiğim doktorlar bu şekilde öneriyor. Prof ahmet aydını referans alıyorum. Öbür türlü doz eksik kalıyor. D vitler hep düşük oluyor maalesef. Ama her doktor üzülerek söylüyorum bunun bilincinde değil