O kadar uykusuz ve yorgundum ki burda damlayı bi arastirayim dedim uykularim kacti. Eczacı kıza bebegim icin aldigimi soyledigim yenidogan oldugunu da soyledim ama tek farki dozaj dedi bunda 1 damla 400 lukte 3 4 damla kullaniliyor dedi. Meger yetiskinler içinmiş. 1 aylık bebeğime 15 gündür bu damlayı kullanıyorum. 1 haftadır cocugum huzursuz gaz sancısı çekiyor. Bir kaç gündürde hafif kabız. O kadar kotu hissediyorum ki 😔 var mi kullanan