Zynpvpr doktor anlamadı malesef kendim anladim ama doktorumuz birseyi yok deyip durdu ben var deidkce ee bende doktor benden iyi mi bilcek deyip doktora güvendim çocuğum 4 ay boyunca çekti alerjiyi sayesinde. Ben ilk kalasındaki mukustan çok fazla gaz olmasindan huzursuzlugundan beni emmek istememesinden vücudundaki döküntülerden ve en son da kaka yapmamasından anladim. Ama gel gör ki doktorumuz bunlar geçici deyip durdu da ki yoğurt verene kadar bebeğime. Yoğurt verdiğimde her yeri kıpkırmızı olmuştu. Zavallim bi doktor bu kadar tepkiye karşılık hiç bir şey yok mu der bi diyet yao bakalim nasil düzelecek mi dersin. Bana hep düzelir birseyi yok viet zırt yaptı. Şimdi özel mama içiyor beni de emmeyi kesti soğudu tabi çünkü emiyor beni karnı ağrıyor gaz yapıyor hzuursuz oluyor eee çocuk emmek istemedi. Yoksa hala sütüm geliyor valla hep doktor yüzünden.