Kızlar bu benim ilk doğumumdu ve çok zor oldu 30 a yskın iç ve dış bölgemde makat yanına kadar dikişim mevcut bugin doğum yapalı 19 gün oldu ama hâlâ bir iyileşme söz konusu değil evet ilk gün ki gibi de değil fakat düşen dikişim yok ve hâlâ oturamıyorum sırt üstü yatamıyorum yan yatıp otururken bile acı çekiyorum dikişlerimin etrafında bir şişlik kızarıklık vs yok düzgün görünüyor ama iyileşmiyor lütfen yecrübelerinizi paylaşın korkmaya başladım artık…