Anneler size danışmak istedim. Eşim dedi ki kızımız artık kendisi istemeyene kadar bizimle uyusun. Nasıl olsa büyüyünce ayrı oda isteyecek, bizimle yatmak istemeyecek. Sonra ergen olacak, sonra üniversiteye gidecek, sonra da evlenecek. Ne kadar yatarsak kâr dedi. Kızına aşırı düşkün. Bebe daha 3 buçuk aylık bu arada. Ne diyeyim ben bu adama? Yatağımız bayağı büyük üçümüz çok rahat sığarız ama bilemedim 🤷🏻♀️ Bebişe zarar gelir mi?