Emirkusunannesio Biz de bu şekildeyiz. Kızım 15 eylülde 1 yaşına girecek. Su falan da fayda etmiyor fırlatıyor hep. Sinir oluyor. Kimisi mesela 180 cc de 6 ölçek yerine 5,4,3 bu şekilde düşürüyor. Su tadı daha fazla geldiği için bırakıyormuş. Denemedim ama aklımda bu var benim de.